piątek, 9 sierpnia 2013

Lody jagodowe


Lody, lody, lody ... najlepsze kiedy trzeba nam ochłody! 
Kiedy temperatura na zewnątrz rośnie jedyne czego się chce to lodów, arbuzów i dużo mocno schłodzonych lemoniad!
Mam dla Was dzisiaj pyszne lody jagodowe, mocno jagodowe!



Składniki:

300 g jagód,
10-12 łyżek cukru,
200 g + 50 g śmietanki kremówki,
200 g jogurtu typu greckiego,
100 g mascarpone

Umyte i oczyszczone jagody umieszczamy w pojemniku blendera, dodajemy cukier i całość dokładnie miksujemy. W misce mieszamy za pomocą trzepaczki jogurt, mascarpone i 50 g śmietanki kremówki, dodajemy zmiksowane jagody dalej mieszając. W drugiej misce ubijamy śmietanę, gotową dodajemy do masy jagodowej, całość wlewamy do maszynki do lodów dalej postępując zgodnie ze wskazówkami producenta.
Smacznego.




10 komentarzy :

  1. Nie byłam fanką lodów, ale mój małżonek ( moje przeciwieństwo pod tym względem ) zapragnął zakupić maszynkę do lodów. I teraz, takie domowe, są całkiem całkiem, nie powiem ;-) Można wymyślać przeróżne smaki, można dosładzać według swojego gustu i wagi. Takie jagodowe muszą być pyszne - prawdziwe i intensywne w smaku. Może w końcu i na moim blogu pojawi się lodowy przepis, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna chciałam maszynkę i teraz kiedy ją mam jestem ogromnie zadowolona! Lody robisz takie jakie chcesz, ze składników jakie chcesz, oczywiście dzięki temu dobrze wiesz co w nich jest ;) Kręcenie lodów w domu jest super :) Czekam na twoje smaki :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. A masz taką, co trzeba najpierw zamrozić miskę?

      Usuń
    3. Tak, robi się z tym mały problem - miejsca zaczyna mi brakować w zamrażalce - mnóstwo owoców mam zamrożonych ;)

      Usuń
    4. Cóż, taka maszynka, która sama mrozi kosztuje znacznie więcej. Ja nie narzekam, przynajmniej częściej opróżniam zamrażalnik ;-)

      Usuń
    5. U mnie są świeżo pomrożone owoce - dużo ich jest - czarna i czerwona porzeczka, truskawki, wiśnie, rabarbar, jagody. Jeszcze muszą dojść maliny, śliwki i kurki! Zapasy na jesień i zimę trzeba zrobić ;)

      Usuń
  2. też robiłam jagodowe, jako pierwsze z maszynki i zdecydowanie podbiły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wyjątkowe, prawda? Takich jagodowych, jak domowe nigdzie się nie zje na mieście! Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Kasiu, te lody sa nieziemsko pyszne! Takie kremowe:) Zrobilam je z mrozonych jagod.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ogromnie się cieszę :) Same dobre nowiny :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...