Czekoladowy budyń jaglany

Od dawna czekał na wypróbowanie pewien przepis, już po opisie wiedziałam, że to będzie strzał w przysłowiową dziesiątkę! Kasza jaglana, banan, czekolada, daktyle - czy to połączenie nie brzmi pysznie? Samo zdrowie!
Nie trzymałam się konkretnych ilości, przepis dostosowałam do siebie.
Całość podałam z malinami i jeżynami. Budyń jest pyszny i z pewnością częściej będzie gościł u nas w domu.




Składniki:
(4 porcje)

1 i 1/2 szklanki ugotowanej kaszy jaglanej,
10 sztuk daktyli,
3/4 szklanki mleka 0,5%,
70-80 g gorzkiej czekolady,
1 banan

jeżyny, maliny, pistacje


Kaszę, banana i daktyle umieścić w pojemniku blendera i całość dobrze zmiksować. Dołożyć posiekaną czekoladę i wlać mleko, miksować do uzyskania odpowiedniej konsystencji.
Podawać w miseczkach z dodatkiem owoców - u mnie maliny, jeżyny i posiekane pistacje.

Smacznego :)

Uwagi : Z taką ilością daktyli budyń jest słodki, jeżeli chcemy mniej słodki, dajmy mniej daktyli.
Jeżeli wolimy gęstszy budyń, dajmy mniej mleka, bądź więcej wtedy będzie rzadszy.







Popularne posty