środa, 13 listopada 2013

Muffinki brownie z malinami

Uwielbiamy w domu wszystkie połączenia czekolady z malinami. Brownie z malinami w wersji klasycznej czy muffinkowej piekę dość często, znika w zastraszającym tempie. Jednego dnia jest, drugiego nic nie ma ;). Inspiracją do powstałego przepisu, był przepis z bloga Doroty. Zmieniłam proporcję, dodałam cynamon i mielone migdały. Nam bardzo smakuje. Spróbujecie? 




Składniki:
(12 sztuk)

120 g gorzkiej czekolady,
120 g masła,
185 g cukru,
3/4 łyżeczki cukru,
90 g mąki pszennej,
30 g mielonych migdałów,
szczypta cynamonu,
2 duże jajka,
150 g malin (u mnie mrożone)

śmietana kremówka 30%, cukier puder, maliny

Czekoladę rozpuścić razem z masłem, lekko ostudzić.
W misce umieścić wszystkie suche składniki, całość wymieszać. Dodać jajka i roztopioną czekoladę.
Zmiksować całość przy pomocy miksera, do połączenia się wszystkich składników.
Dodać maliny i dokładnie je wmieszać. 
Ciasto nakładać do formy na muffinki wyłożonymi papilotkami.
Piec w piekarniku nagrzanym do 180 stopni, przez około 25-30 minut.
Upieczone muffinki ostudzić na kratce.
Wspaniale smakuje podane z bitą śmietaną z dodatkiem cukru pudru oraz malinami.

Smacznego.










19 komentarzy :

  1. pierwszej fascynacji muffinkami na jakiś czas zawiesiłam ich pieczenie, teraz od nowa cieszy mnie pieczenie i dekorowanie, próbuję nowe przepisy, więc Twój dopisuję do listy " do zrobienia" ;)) - coockie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, mam nadzieje, że dasz znać jak smakowały :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. uwielbiam brownie... dlatego bez wahania sięgnęłabym po to maleństwo

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszności, tak się migałam o brownie i oczywiście w końcu zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, brownie jest fenomenalne! Uwielbiamy!

      Usuń
  4. mi więcej nie trzeba mówić, zdjęcia są kuszące, wzięłabym się za nie od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego! A czekolada z malinami to zdecydowanie jedno z moich ulubionych deserowych połączeń! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moich również :) Dziękuje i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Przepiękne ! :) Bardzo smakowity przepis - gratulacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brownie uwielbiamy i my .... a w formie babeczek jeszcze nie robiłam. Koniecznie muszę te babeczki upiec:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upiec musisz, koniecznie! Daj znać jak smakowały :) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Witaj! od dawna śledzę Twoje przepisy, są naprawdę wspaniałe! Chciałabym wykonać te muffinki tylko proszę o podpowiedź, do jakiej wysokości papilotek należy nakładać ciasta? z góry dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, dziękuje i ciesze się bardzo :)
      Madziu, ciasto na muffinki rozłożyłam na 12 części - prawie całe były wypełnione!
      Koniecznie daj znać jak wyszły i czy smakowały!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. A ja jeszcze mam malinki pomrożone :) Cudaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, możesz zrobić :) Są pyszne!

      Usuń
  10. Moje juz siedzą sobie w piekarniku ;) zobaczymy co za tego wyjdzie ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...