wtorek, 21 maja 2013

Kanapka z darami ziemi.

Lubicie kanapki? W sumie jak ich nie lubić? 
Mogą pomieścić na sobie wiele dobrego! Tyle możliwości, tyle wspaniałych smaków!
Dzisiaj mam dla Was kanapkę z liśćmi botwinki, pieczonymi buraczkami i szparagami. Pyszności!


Składniki:

mała bagietka,
2-3 małe buraki,
kilka liści botwiny,
kilka zielonych szparagów, 
liście rukoli,
ricotta,
oliwa z oliwek,
sól, pieprz

Umyłam buraki, położyłam je na folii aluminiowej, skropiłam oliwą z oliwek i przyprawiałam, zawinęłam ją dokładnie - tworząc paczuszkę - wstawiłam do piekarnika i piekłam ok. 40 minut w temperaturze 200 stopni. 
Szparagi ugotowałam w osolonej wodzie, z dodatkiem szczypty cukru i odrobiny masła. 
Liście botwinki dokładnie umyłam, tak samo zrobiłam z rukolą.
Kawałek bagietki należy opiec w piekarniku / zgrillować / bądź podpiec na patelni.
Opieczoną bagietkę posmarowałam ricottą, ułożyłam liście botwiny, szparagi, pokrojone buraczki oraz rukolę. Całość doprawiłam odrobiną soli i świeżo zmielonym pieprzem.

Smacznego :)










20 komentarzy :

  1. Ciekawe połącznie smaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszne :) Wszystko pyszne, świeże i sezonowe :) Polecam i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Kasieńko, cudowna! Porywam jedną:)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. bardzo podoba mi się Twoja kanapka, jest niebanalna i zdrowa! popieram! i gratuluję pięknych zdjęć!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się i dziękuje ogromnie :) Kanapka jest pyszna, polecam :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Kanapka z darami ziemi - podoba mi się :) Zdjęcia kuszące, z burakami nie miałam okazji jeszcze jeść kanapki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do spróbowania :) Smakuje pysznie! Dziękuje i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Hey you´ve a great blog!
    Please check out mine.
    And if you want we can follow each other here,
    on bloglovin and via GFC?
    Let me know!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Moc smaków! Uwielbiam pieczone buraczki, choć na kanapce jeszcze ich nie jadłem. Za to strasznie mi pasują do wędzonego łososia, wiec może z nim wyczaruję podobną kanapę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wspaniale pasuje :) Dziękuje i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. świetny pomysł, aż chce się zjeść!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Piękna kanapka i pyszna fotka. Zagłosowałam z na Wykrywaczu z miłą chęcią ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuje :) Ciesze się :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Coś dla mnie, pyszności!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Mam nadzieje, że spróbujesz :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń