środa, 1 maja 2013

Ulubiona kanapka.

To taki mój ulubiony fast food! 
Dla mnie świeża chrupiąca bagietka, krewetki i majonez to połączenie idealne :) 
Po zjedzeniu takiej kanapki nie potrzeba mi nic więcej!



Składniki:

200 g ugotowanych krewetek,
bagietka,
pomidorki koktajlowe,
ogórek,
ser,
czosnek,
natka pietruszki, 
majonez,
sól, pieprz,
sok z cytryny

Krewetki oczyszczamy, jeżeli jest taka potrzeba. 
Na patelni rozgrzewamy oliwę i wrzucamy krewetki, odpowiednio doprawiamy solą i pieprzem. Kiedy już będą podsmażone wrzucamy czosnek, najlepiej drobno posiekany, bądź przeciśnięty przez praskę. Następnie skrapiam całość sokiem z cytryny. Po chwili wrzucam drobno posiekaną natkę pietruszki, całość przesmażam jeszcze chwileczkę. 
Bagietkę, najlepiej chwilkę podgrzaną w piekarniku, żeby była chrupiąca i lekko ciepła, smaruje majonezem z dwóch stron. Układam na niej pomidorki koktajlowe, pokrojonego ogórka, plasterki sera, krewetki i rukolę.
Uwielbiam to! Pyszne, świeże i takie szybkie! 

Smacznego!





26 komentarzy :

  1. biedne te krewetki :c dziś musiałam obierać i czyścić, co spowodowało że chyba więcej ich nie kupię nawet w formie mrożonej, tak na mnie łypały oczkami :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, przyzwyczaiłam się już do ich oczek ;) Obieranie już na mnie nie działa ;) Pyszności! Krewetki mogłabym jeść od rana do wieczora :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bagietka z krewetkami! Uwielbiam owoce morza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, owoce morza zdecydowanie są pyszne! :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. chcę taką i to już!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, robi się :) Bagietka raz :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. ja bym dała zamiast krewetek tuńczyka i to byłby mój ideał. krewetki mi nie podchodzą - pewnie dlatego, że nigdy nie jadłam ich dobrze zrobionych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że kiedyś zjesz dobre i się przekonasz do nich! Zdecydowanie warto :) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. bardzo lubie kanapki i bardzo czesto jadalm na lunch ...Jest tyle warjacji i mozliwosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :) Dobra kanapka to dosłownie dar niebios :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Wspaniale wygląda i na pewno też tak smakuje :) Krewetki bardzo lubię, ale na kanapce jeszcze ich nie próbowałam, jednak myślę że to strzał w dziesiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do wypróbowania! Jest pyszna! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Kanapka wygląda zachwycająco! I może nawet byłabym się w stanie przekonać do krewetek :-) ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto spróbować :) Możesz tylko zyskać :) Zachęcam i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Ooo Matko! Kanapka idealna! Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cieszę się, że zyskała aprobatę :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Wow! Extra! Na pewno spróbuję... Już szperam w lodówce:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ się cieszę :) Super :) Czekam na relację :) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Poproszę :). Kanapka jest wspaniała. Pożerałabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi się :) Dziękuje bardzo :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Takiego fast to ja bym sobie zyczyła w każdym tego typu przybytku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zupełnie tak jak ja :) Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie :) Pozdrawiam!

      Usuń