wtorek, 8 kwietnia 2014

Wspólne pieczenie - Czekoladowy fondant z masłem orzechowym od Donny Hay

Jak już wcześniej pisałam na FB zaproponowałam wspólne pieczenie z Donną Hay! Propozycję przyjęliście bardzo entuzjastycznie, z czego ogromnie się cieszę! Jeśli to pieczenie przypadło Wam do gustu, z chęcią wyszukam kolejne ciekawe pomysły i możemy coś znowu pysznego upiec!?

Gdybyście chcieli upiec fondanta - Zapraszam
Cała galeria wypieków z linkami - Zapraszam

Monika  , Marta

Agata , Gary Michy , Małgosia

Agnieszka , Zając w kuchni

Mienta , Marta

Dawid , Natalia , Arletta

7 komentarzy :

  1. pyszności:) chętnie bym zjadła takie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Było super. :) Ja na następne pieczenie również się piszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :) Chciałam Cię poinformować, że nominowałam Twój blog do "Liebster blog award" - szczegóły tutaj : http://www.jakipiernik.blogspot.com/2014/04/liebster-blog-award.html Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusicie tymi fondantami....<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie wygląda! Chętnie bym zjadła..może kiedyś się zmobilizuje i zrobię :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł, żałuję, że nie znalazłam czasu, ale mam nadzieję, że to pierwsza i nie ostatnia taka inicjatywa :) Zdjęcia świetne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sprawa, na następne wspólne pieczenie na pewno się pisze ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...